Content
ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ
ΥΨΗΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΜΕΣΑΙΑ
DF140B / DF115B / DF100C

Αξιοπιστία και οικονομία + Τεχνολογία νέας εποχής του DF140A / 115A.
- DF140B
- DF115B
- DF100C
Εύκολη συντήρηση
- Σχεδιασμένο για εύκολη συντήρηση προς όφελος των πελατών
Πλεονέκτημα
- Φίλτρο λαδιού εύκολης πρόσβασης : Μπορεί να αντικατασταθεί απλά αφαιρώντας το πάνω κάλυμμα
- Δοχείο διαρροής λαδιού : Ένας δίσκος έχει προστεθεί γύρω από το φίλτρο λαδιού για τη συλλογή λαδιού που φεύγει κατά την αντικατάσταση του φίλτρου
- Μετρητής στάθμης λαδιού : Δυνατότητα χρήσης εύκαμπτου σωλήνα αλλαγής λαδιού Φ15
- Εύκολη πρόσβαση στο φίλτρο λαδιού
- Δοχείο διαρροής λαδιού και μετρητής στάθμης λαδιού
Υψηλή ανθεκτικότητα
Βελτιωμένο κιβώτιο ταχυτήτων
- Με τη βελτιστοποίηση της διόδου του λαδιού, το περιστρεφόμενο γρανάζι παράγει αρνητική πίεση και βοηθά στην κυκλοφορία του λαδιού.
Πλεονέκτημα
- Μειώνει τη θερμοκρασία του λαδιού στο κιβώτιο ταχυτήτων και συμβάλλει στην αυξημένη αντοχή των γραναζιών.

- Κιβώτιο ταχυτήτων (κάτω όψη)

- Κιβώτιο ταχυτήτων (Πλάγια όψη)
Δυναμικός και όμορφος σχεδιασμός
- ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ & ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ
-
*1 Διαθέσιμο με SMD ή SMG
- ΕΥΚΟΛΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ
-
*2 Διαθέσιμο με SMD, SMG ή με διακόπτη λειτουργίας Troll
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ
Νέος σχεδιασμός συστήματος εισαγωγής αέρα
- Η δομή εισαγωγής αέρα αναθεωρήθηκε
Πλεονέκτημα
- Παρέχει μεγαλύτερη απόδοση ισχύος
- Αυξημένη ικανότητα απομάκρυνσης νερού από τον αέρα που φτάνει στο κάλυμμα
- Μείωση της θερμοκρασίας εισαγωγής αέρα

Άμεση ανάφλεξη
- Ενσωματώνει τα πηνία ανάφλεξης στα καλύμματα των μπουζί
Πλεονέκτημα
- Μειώνει τον αριθμό εξαρτημάτων και απλοποιεί το σύστημα καλωδίωσης
- Η αφαίρεση του καλωδίου υψηλής τάσης επιτρέπει στο σύστημα ανάφλεξης να δημιουργήσει αποτελεσματικά σπινθήρα που οδηγεί στη βελτίωση της απόδοσης καύσης

Σύστημα ανίχνευσης νερού
- Βοηθά στην προστασία του κινητήρα από την εισαγωγή νερού στο καύσιμο
- Χρήση μεγαλύτερου φίλτρου καυσίμου σε σχέση με το DF140A/115A
- Βελτιστοποιημένη θέση φίλτρου καυσίμου
Πλεονέκτημα
- Μπορεί να αποφευχθεί η εισαγωγή νερού στο καύσιμο
- Αυξημένη ανθεκτικότητα και αξιοπιστία
- Εύκολη αντικατάσταση του φίλτρου καυσίμου

- Μεγαλύτερο φίλτρο καυσίμου
Περισσότερα χαρακτηριστικά που συμβάλλουν στην ανθεκτικότητα
- Μεγάλη χωρητικότητα αντλίας καυσίμου : Δυνατότητα εκκίνησης σε διάφορα είδη σκαφών
- Βελτιστοποιημένη θέση αισθητήρα O2 : Αυξημένη ανθεκτικότητα
- Χρήση μπουλονιού με επίστρωση που περιέχει ψευδάργυρο : Αυξημένη ανθεκτικότητα
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Υψηλή σχέση συμπίεσης
- Για να επιτευχθεί ολοκληρωμένο αποτέλεσμα , το σχήμα του θαλάμου καύσης και του εμβόλου προσομοιώθηκε σε πάνω από 1.000 συνδυασμούς και στη συνέχεια δοκιμάστηκε διεξοδικά με τα προσεκτικά επιλεγμένα εξαρτήματα.
Πλεονέκτημα
- Δημιουργεί καλή καύση που βελτιώνει την απόδοση καυσίμου σε σύγκριση με το μοντέλο Α.
- Επιτυγχάνει αναλογία συμπίεσης 10,6 που συμβάλλει στην υψηλή ροπή.

Μετατοπισμένος άξονας
- Η κεφαλή του κινητήρα είναι τοποθετημένη πιο μπροστά , μετακινώντας το κέντρο βάρους της εξωλέμβιου.
Πλεονέκτημα
- Λιγότεροι κραδασμοί
- Πιο συμπαγές
- Ελαφρύτερο και σταθερότερο τιμόνι
Μείωση μετάδοσης δύο σταδίων
- Το σύστημα ενσωματώνει μείωση πρώτου σταδίου μεταξύ του στροφαλοφόρου άξονα και του άξονα μετάδοσης κίνησης, και μια δεύτερη φάση μείωσης στο εσωτερικό του κιβωτίου ταχυτήτων.
Πλεονέκτημα
- Υψηλή ροπή ακόμη και με μεγάλα φορτία.
- Αρκετά ισχυρό ώστε να περιστρέφει μεγαλύτερες προπέλες
ΕΥΚΟΛΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ
Αθόρυβη λειτουργία
- Ο θόρυβος εισαγωγής καταστέλλεται με έναν συντονιστή που μειώνει τον θόρυβο από την εξωλέμβιο.
Πλεονέκτημα
- Λιγότερος θόρυβος, πιο απολαυστικές διαδρομές με το σκάφος σας.

Έξοδος εναλλάκτη
- Νέος σχεδιασμός αερισμού που ψύχει καλύτερα τα πηνία
Πλεονέκτημα
- 3Amp περισσότερα από τον εναλλάκτη κοντά στο ρελαντί, που είναι περίπου ισοδύναμα με τις απαιτήσεις των οθονών SMD12/SMD16.

ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Σύστημα ελέγχου πτωχού μείγματος
- Το σύστημα ελέγχου πτωχού μείγματος παρέχει την κατάλληλη ποσότητα καυσίμου και μείγματος αέρα ανάλογα με τις συνθήκες πλοήγησης.
Πλεονέκτημα
- Σημαντική βελτίωση στην εξοικονόμηση καυσίμου σε όλο το εύρος ταχυτήτων, ειδικά στην ταχύτητα πορείας.
- Το καύσιμο αποθηκεύεται και το κόστος βενζίνης μειώνεται χάρη στη βελτιωμένη οικονομία καυσίμου.
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF140B |
---|---|
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΥΨΟΣ ΚΑΘΡΕΥΤΗ σε χιλ | L:508, X:635 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Ηλεκτρικά |
ΒΑΡΟΣ kg *1 | L: 186, X: 190 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ | DOHC 16-Βαλβίδες |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Ηλεκτρική έγχυση καυσίμου πολλαπλών σημείων |
ΑΡ. ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ | 4 |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ κ.εκ. | 2,045 |
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ | 10.6 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ Χ ΔΙΑΔΡΟΜΗ mm | 86 x 88 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ kW | 103 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙAΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ σαλ | 5,700-6,300 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ | Απομακρυσμένος έλεγχος |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΛΑΔΙΟΥ λίτρα | 5.5 |
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΚΑΥΣΙΜΟ | RON91 |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ | 20A/700rpm , 40A/6000rpm |
ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | ΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ |
ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΝΑΚΛΙΣΗΣ | Power Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.59:1 |
ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα) | 15"-25"(RR), 17"-23"(CR) |
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF115B |
---|---|
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΥΨΟΣ ΚΑΘΡΕΥΤΗ σε χιλ | L:508, X:635 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Ηλεκτρικά |
ΒΑΡΟΣ kg *1 | L: 188, X: 192 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ | DOHC 16-Βαλβίδες |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Ηλεκτρική έγχυση καυσίμου πολλαπλών σημείων |
ΑΡ. ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ | 4 |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ κ.εκ. | 2,045 |
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ | 10.6 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ Χ ΔΙΑΔΡΟΜΗ mm | 86 x 88 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ kW | 84.6 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙAΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ σαλ | 5,000-6,000 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ | Απομακρυσμένος έλεγχος |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΛΑΔΙΟΥ λίτρα | 5.5 |
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΚΑΥΣΙΜΟ | RON91 |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ | 20A/700rpm , 40A/6000rpm |
ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | ΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ |
ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΝΑΚΛΙΣΗΣ | Power Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.59:1 |
ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα) | 15"-25"(RR), 17"-23"(CR) |
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF100C |
---|---|
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΥΨΟΣ ΚΑΘΡΕΥΤΗ σε χιλ | L:508, X:635 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Ηλεκτρικά |
ΒΑΡΟΣ kg *1 | L: 188, X: 192 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ | DOHC 16-Βαλβίδες |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Ηλεκτρική έγχυση καυσίμου πολλαπλών σημείων |
ΑΡ. ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ | 4 |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ κ.εκ. | 2,045 |
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ | 10.6 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ Χ ΔΙΑΔΡΟΜΗ mm | 86 x 88 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ kW | 73.6 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙAΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ σαλ | 5,000-6,000 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ | Απομακρυσμένος έλεγχος |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΛΑΔΙΟΥ λίτρα | 5.5 |
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΚΑΥΣΙΜΟ | RON91 |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ | 20A/700rpm , 40A/6000rpm |
ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | ΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ |
ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΝΑΚΛΙΣΗΣ | Power Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.59:1 |
ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα) | 15"-25"(RR), 17"-23"(CR) |
Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με την αγορά και το επίπεδο εξοπλισμού.
Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
*Δεδομένα κατασκευής