Content

ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ

ΠΑΝΙΣΧΥΡΟΙ V6 & ΤΕΤΡΑΚΥΛΙΝΔΡΟΙ ΣΕ ΣΕΙΡΑ

DF150

DF150

Προηγμένη τεχνολογία για μέγιστη απόδοση.

DF150
Picture of boat using DF150 Picture of boat using DF150

Ορίζοντας νέα standards για την απόδοση των τετράχρονων κινητήρων

Οι μηχανικοί μας εφάρμοσαν τις προόδους που έγιναν στην τεχνολογία των τετράχρονων κινητήρων για τον σχεδιασμό των πιο ισχυρών τετρακύλινδρων εξωλέμβιων που έχει κατασκευάσει ποτέ η Suzuki.

Μεγαλύτερη Χωρητικότητα και Ελαφρύτερος Τετράχρονος Κινητήρας

Το ταλέντο της Suzuki για την παροχή μεγάλης απόδοσης στις υψηλές στροφές από εργονομικά σχέδια είναι σαφώς εμφανές σε αυτό το ζεύγος τετρακύλινδρων εξωλέμβιων εν σειρά. Θέτοντας τους σε λειτουργία, απελευθερώνεται μεγάλη απόδοση από τις 2,867cm3 κυβισμού κεφαλές, συμβάλλοντας  στην παραγωγή εξαιρετικής επιτάχυνσης χωρίς να είναι βαρύτερες και μεγαλύτερες σε μέγεθος . Οι μηχανικοί της Suzuki, έχουν σχεδιάσει αυτούς τους κινητήρες με μεγάλες κεφαλές, να είναι εργονομικοί και ελαφριοί.

Μεγαλύτερη απόδοση καυσίμων απο την τεχνολογία της Suzuki

Ο κινητήρας DF150 προσφέρει εκπληκτική απόδοση, αλλά όχι εις βάρος της οικονομίας. Χρησιμοποιώντας έναν ενσωματωμένο υπολογιστή 32-bit, για βελτιστοποίηση του ηλεκτρονικού ψεκασμού καυσίμων, ο DF150 προσφέρει εξαιρετική οικονομία καυσίμων, ακολουθώντας συγχρόνως τα πρότυπα εκπομπής EURO 1, και έχει λάβει βαθμολογία 3 αστέρων από την California Air Resources Board (CARB).

Μετατρέποντας την ενέργεια σε ταχύτητα

Ο κινητήρας DF150 έχει σχεδιαστεί για να περιστρέφει έλικα μεγαλύτερης διαμέτρου και να έχει μια πιο επιθετική σχέση μετάδοσης. Ο συνδυασμός μεγαλύτερου έλικα και χαμηλότερης σχέσης μετάδοσης προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις, γεγονός το οποίο προτιμάται ιδιαίτερα σε σκάφη υψηλής απόδοσης.

Παροχές που κάνουν τον χειρισμό ευχαρίστηση

Οι εξωλέμβιοι κινητήρες της Suzuki έχουν σχεδιαστεί με χαρακτηριστικά που κάνουν τον χειρισμό του σκάφους σας πιο ευχάριστο. Ο DF150 ενσωματώνει εναλλάκτες υψηλής απόδοσης για τη διατήρηση της λειτουργίας μιας σειράς ηλεκτρονικών συστημάτων, υδρόψυκτο ρυθμιστή τάσης με απομονωτές που επιτρέπουν τη χρήση δύο μπαταριών και ένα βολικά τοποθετημένο κουτί ασφαλειών. Επίσης, περιλαμβάνονται ο διακόπτης ορίου κλίσης και δύο θύρες πλυσίματος κινητήρα.

ΙΣΧΥΡΟΙ
  • GEAR RATIO
  • OFFSET DRIVESHAFT
  • MULTI-STAGE INDUCTION
ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ
  • SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN
  • WATER DETECTING SYSTEM
ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΙ

Προηγμένη τεχνολογία για  απόδοση

Σύστημα Εισαγωγής Μεταβλητού Μήκους (MSI)

Η επίτευξη της σωστής ποσότητας αέρα στον κύλινδρο έχει μεγάλη επίδραση στην απόδοση.Η λειτουργία σε υψηλές ταχύτητες απαιτεί συνήθως μεγαλύτερη ποσότητα αέρα, και αντιστοιχα οι μικρότερες ταχύτητες, λιγότερο . Το σύστημα εισαγωγής πολλαπλών σταδίων της Suzuki ικανοποιεί αυτές τις ανάγκες χρησιμοποιώντας δύο σωλήνες πολλαπλής εισαγωγής ανά κύλινδρο για να εξασφαλίσει ότι ο κινητήρας λαμβάνει τη σωστή ποσότητα αέρα. Καθώς οι στροφές αυξάνουν, οι βαλβίδες ανοίγουν στους σωλήνες άμεσης εισαγωγής. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την γρηγορότερη και χωρίς αντίσταση εισαγωγή περισσοτερου αέρα στον κύλινδρο και κατ'επέκταση τις καλύτερες επιδόσεις του κινητήρα στην λειτουργία σε μεγάλες ταχύτητες.

Diagram of Multi-Stage Induction (MSI)
Ροή αέρα στο σύστημα εισαγωγής μεταβλητού μήκους
Diagram of Multi-Stage Induction (MSI)
Διάγραμμα ροπής

Μεγάλος κυβισμός, εξαιρετικά ελαφρύ σε βάρος

Το ταλέντο μας για την παροχή υψηλής ισχύος ενέργειας από εργονομικά σχέδια είναι σαφώς εμφανές στους DF150. Με την ενεργοποίηση του κλειδιού απελευθερώνονται οι υψηλές επιδόσεις του κινητήρα από τους 2 867 cm3, συνολικής χωρητικότητας, κυλίνδρους. Αλλά ενώ η μεγάλη χωρητικότητά τους συμβάλλει σημαντικά στην παραγωγή εξαιρετικής επιτάχυνσης, δεν σημαίνει ότι είναι συγκριτικά  βαρύτεροι και σε μεγαλύτεροι μέγεθος. Αντίθετα, έχουμε σχεδιάσει αυτούς τους μεγάλους κινητήρες να είναι αποδοτικοί και ελαφροί.

Picture of Large Displacement, Remarkably Light in Weight

Ομαλή Λειτουργία

Σύστημα Αντιστάθμισης Βάρους

Ένα από τα εγγενή χαρακτηριστικά που είναι κοινά για τους τετρακύλινδρους κινητήρες σε σειρά όταν λειτουργούν σε υψηλές στροφές ανά λεπτό είναι ένας δευτερεύων κραδασμός ο οποίος ευθυγραμμίζεται κατευθείαν με τις κινήσεις του εμβόλου.  Για να εξουδετερωθεί αυτή η δόνηση, οι μηχανικοί της Suzuki χρησιμοποιούν ένα δευτερεύον σύστημα εξισορρόπησης που αντισταθμίζει την κίνηση του εμβόλου με οριζόντια κίνηση. Για να επιτευχθεί αυτό, ο εξισορροπητής χωρίζεται σε αριστερό και δεξιό τμήμα κάθε ένα από τα οποία περιστρέφεται σε αντίθετη κατεύθυνση με διπλάσια ταχύτητα του στροφαλοφόρου άξονα, αντισταθμίζοντας αποτελεσματικά τους δευτερεύοντες κραδασμούς και επιτυγχάνοντας ομαλότερη λειτουργία του κινητήρα.

Μετατοπισμένος Κεντρικός  Άξονας

Πρωτοποριακά από τη Suzuki, η χρήση του άξονα μετάδοσης κίνησης σε τετράχρονους εξωλέμβιους έχει χρησιμοποιηθεί από καιρό για τη μείωση του μεγέθούς τους . Αυτή η τεχνολογία βρήσκεται σε όλους τους κινητήρες σειράς DF70A και πάνω, μετατοπίζωντας το κέντρο βάρους τους προς τα μπροστά. Ενώ ο σχεδιασμός συμβάλλει σημαντικά στην συνολική εργονομία του κινητήρα και την αυξημένη απόδοση ισχύος,  μετακινεί επίσης τον άξονα αδράνειας του κινητήρα, με αποτέλεσμα την μείωση των κραδασμών. Παρέχοντας μια τελική σχέση μετάδοσης 2,50: 1 - η μεγαλύτερη που μπορείτε να βρείτε στην κατηγορία τους - προσφέρει ισχυρή ροπή για γρήγορη επιτάχυνση και μεγαλύτερες ταχύτητες.

Diagram of Offset Drive Shaft

Ανθεκτικότητα και Αξιοπιστία

Αντιδιαβρωτική επεξεργασία Suzuki

Το αντιδιαβρωτικό φινίρισμα της Suzuki είναι ειδικά σχεδιασμένο για να αυξήσει την ανθεκτικότητα του κινητήρα και να προστατεύσει εκείνα τα μέρη του εξωτερικού χώρου από αλουμίνιο που είναι συνεχώς εκτεθειμένα σε αλμυρό νερό. Εφαρμόζεται απευθείας στο κράμα αλουμινίου του εξωλέμβιου, αυτό το προηγμένο φινίρισμα παρέχει μέγιστη σύνδεση του τελειώματος του εξωτερικού με την επιφάνεια του αλουμινίου. Στο επάνω μέρος υπάρχει επίστρωμα εποξειδικού αστάρι, μαύρο μεταλλικό φινίρισμα και καθαρό φινίρισμα ακρυλικών ινών που μαζί αποτελούν αποτελεσματική επεξεργασία κατά της διάβρωσης.

Diagram of Suzuki's Anti-Corrosion Finish
ΜΟΝΤΕΛΟ DF150*3
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm L:508, X:635
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ Electric
ΒΑΡΟΣ kg *1 L:232, X:237
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DOHC 16-Valve
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ 4
ΚΥΒΙΚΑ cm3 2,867
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ  mm 97 × 97
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ  kW 110.0
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm 5,000-6,000
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Remote
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. 8.0
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ Fully-transistorized
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ 12V 44A
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Shear Mount
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ Power Trim and Tilt
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 2.50:1
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ F-N-R
ΕΞΑΤΜΙΣΗ Through Prop Hub Exhaust
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ  (Βήμα)*2
Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων.
15"-27.5"
  1. Ξηρό βάρος: Υπολογίζεται το καλώδιο μπαταρίας, δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.
  2. Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.
  3. Διαθέσιμο μοντέλο επιλογής περιστροφής.

Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον προμηθευτή σας.

Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

*Πληροφορίες κατασκευαστή

ΔΙΚΤΥΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ