Content
ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ
ΦΟΡΗΤΗ
DF6A / DF5A / DF4A
Συμπαγείς και ελαφριοί (24,0 Kg) - Εύκολοι στην λειτουργία οι φορητοί εξωλέμβιοι DF6A, DF5A και DF4A. Μια νέα γενιά αναγεννημένη με στυλ.
- DF6A
- DF5A
- DF4A
Πιο ευέλικτος, εργονομικός και ελαφρύς
Με διατήρηση της χωρητικότητας του κινητήρα των 138 cm3, το εργονομικό πρότυπο έχει ανασχεδιαστεί και σε μικρότερο μέγεθος, πιο ευέλικτο και εργονομικό, ώστε να επιτευχθεί μείωση του βάρους κατά 1,0 kg (24,0 kg * 1). Το μικρότερο βάρος έχει βελτιώσει αισθητά τις επιδόσεις του κινητήρα.
Μαζί με τη μείωση του βάρους, η λαβή μεταφοράς ενσωματώνεται στο κάτω κάλυμμα, του οποίου το σχήμα έγινε πιο στρογγυλεμένο, για τη διευκόλυνση της μεταφοράς του κινητήρα, ενώ μια πρόσθετη λαβή, στο μπροστινό του μέρος, βελτιώνει περαιτέρω τη φορητότητα.
Ενισχυμένη και φιλική προς το χρήστη
Η εναπομείνασα δεξαμενή καυσίμων και τα νέα συστήματα λίπανσης επιτρέπουν τη μεταφορά και αποθήκευση του εξωλέμβιου κινητήρα, σε οποιαδήποτε από τις τρεις πλευρές, χωρίς διαρροή καυσίμων ή λαδιού.
Επειδή η δεξαμενή καυσίμου (ντεπόζιτο) τοποθετείται ακριβώς πάνω από το καρμπιρατέρ, επιτρέπει επίσης την τροφοδοσία καυσίμου με βαρύτητα, επιτρέποντας στον κινητήρα να ξεκινήσει ευθύς αμέσως μετά την πλήρωση καυσίμου, ακόμα και μετά από μακροχρόνια αποθήκευση. Αυτά τα χαρακτηριστικά έχουν βελτιώσει την ευχρηστία του ως φορητό εξωλέμβιο κινητήρα.
Ελαφριοί
Εκτός από τη νέα κομψή εμφάνιση, τα καινούργια σχεδιασμένα και εξελιγμένα μοντέλα Suzuki DF6A, DF5A και DF4A διαθέτουν το ασύγκριτο ελαφρύ, 24,0Kg (μοντέλα S-shaft).
Το μικρότερο βάρος έχει βελτιώσει τη φορητότητα καθώς και τη λειτουργικότητα.
Εξαιρετική λειτουργία λαβής
Μια ευκολία χειρισμού που έχει μεγάλη δημοτικότητα. Περαιτέρω βελτιώσεις στη χειρολαβή της λαγουδέρας έχουν επιτυχώς μετριάσει τους κραδασμούς που συμβάλλουν στην κόπωση και την πίεση όταν μεταδίδονται στο χέρι κατά τη διάρκεια της λειτουργίας. Τα DF6A, DF5A και DF4A υπερέχουν ιδιαίτερα στον μετριασμό των κραδασμών στο μέσο εύρος λειτουργίας.
Μετατοπισμένος Στροφαλοφόρος Άξονας
Η τοποθέτηση του στροφαλοφόρου ελαφρώς εκτός του κέντρου του κυλίνδρου μειώνει την πλευρική πίεση στο τοίχωμα του κυλίνδρου καθώς το έμβολο κινείται πάνω και κάτω στον κύλινδρο. Το αποτέλεσμα είναι η ομαλότερη κίνηση του εμβόλου, η οποία βελτιώνει την αποδοτικότητα λειτουργίας.
Εύκολη εκκίνηση μετά την αποθήκευση
Επειδή η ενσωματωμένη δεξαμενή καυσίμου και η μονόδρομη βαλβίδα επιτρέπουν την τροφοδοσία καυσίμου με βαρύτητα, ο κινητήρας μπορεί να ξεκινήσει χωρίς να ανοίξει το κάλυμμα του κινητήρα, ακόμη και μετά από μακροχρόνια αποθήκευση.
Ήσυχη λειτουργία
Το χαμηλό επίπεδο θορύβου είναι το αποτέλεσμα ενός σιγαστήρα, σχεδιασμένου για τη βελτιστοποίηση της χωρητικότητας και του σχήματος της εισαγωγής αέρα. Ο νέος σχεδιασμός του βραχίονα στήριξης και το επίπεδο έδρανο του στροφαλοφόρου άξονα συμβάλλουν επίσης στη μείωση του επιπέδου θορύβου. Αλλάξαμε επίσης τη δομή των τμημάτων που σχετίζονται με το βραχίονα και εξαλείψαμε το υπερβολικό του παιχνίδι. Επιπλέον, αλλάξαμε το ρουλεμάν του στροφαλοφόρου άξονα από έναν κοινό τύπο μπάλας σε έναν τύπο αεροπλάνου.
Εξαιρετικά αξιόπιστο σύστημα λίπανσης
Το σύστημα εξαναγκασμένης λίπανσης των DF6A, DF5A και DF4A έχει ένα πρόσθετο πέρασμα λαδιού στον άνω και κάτω στροφαλοφόρο άξονα και το μεγάλο άκρο της ράβδου σύνδεσης. Η προσθήκη ενός φίλτρου λαδιού πρώτης κατηγορίας αυξάνει σημαντικά την αξιοπιστία του συστήματος λίπανσης. Επιπλέον, η νέα θέση του παραθύρου λαδιού επιτρέπει την οπτική επιβεβαίωση της πραγματικής κατάστασης λίπανσης.
Αποθήκευση τριών θέσεων
Τα νέα συστήματα καυσίμου και λίπανσης επιτρέπουν εξαιρετικά άνετη αποθήκευση του εξωλέμβιου σε οποιαδήποτε από τις τρεις πλευρές (αριστερά, δεξιά ή μπροστά) χωρίς να ανησυχείτε για τον προσανατολισμό της αποθήκευσης.
Βελτιωμένη φορητότητα
Η λαβή μεταφοράς ενσωματωμένη στο κάτω κάλυμμα έχει στρογγυλευθεί και έχει ευκολότερη συγκράτηση. Μια πρόσθετη λαβή στο μπροστινό μέρος του κατώτερου καλύμματος του κινητήρα παρέχει την ευκολία μεταφοράς του εξωλέμβιου και με τα δύο χέρια.
Νέο Συστημα Κλίσης
Το σύστημα κλίσης των DF6A, DF5A και DF4A προσφέρει διαφορετικές διαδρομές ανοδικών και χαμηλών σχέσεων του ρηχού βραχίονα κίνησης σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα. Όταν σηκώνεται, μπορεί να κλειδωθεί σε τρεις θέσεις. Όταν κατεβαίνει, μπορεί απλά να μετακινηθεί ομαλά στη χαμηλότερη θέση του χωρίς ασφάλιση.
Αντιδιαβρωτικό Σύστημα Suzuki
Η Suzuki προστατεύει τα εξωλέμβια της με ένα αντιδιαβρωτικό φινίρισμα ειδικά κατασκευασμένο από τη Suzuki. Εφαρμόζεται απευθείας στην επιφάνεια αλουμινίου μεγιστοποιεί τη σύνδεση μεταξύ του φινιρίσματος και της επιφάνειας, αυξάνοντας την προστασία και την ανθεκτικότητα των εξαρτημάτων που εκτίθενται συνεχώς σε αλμυρό νερό.
Χαμηλότερες Εκπομπές Ρύπων, Αποτελεσματική Λειτουργία
Η προηγμένη τεχνολογία στους τετράχρονους κινητήρες της Suzuki παρέχει εξαιρετικά αποδοτική λειτουργία και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Αυτό επιτρέπει στους εξωλέμβιους της Suzuki να συμμορφώνονται με ορισμένα από τα αυστηρότερα πρότυπα του κόσμου*3 συμπεριλαμβανομένων των προτύπων εκπομπών EURO 1 (οδηγία 94/25 / ΕΚ όπως τροποποιήθηκε από την οδηγία 2003/44 / ΕΚ)*4, με αποτέλεσμα να λάβουν βαθμολογία 3 αστεριών απο την California Air Resources Board (CARB).
*3:Η συμμόρφωση με τα πρότυπα εκπομπών είναι συγκεκριμένη ανά την περιοχή.
*4:Τα πρότυπα εκπομπών της ΕΕ (καυσαέρια και επίπεδα θορύβου) που καθορίζονται από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο.
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF6A |
---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm | S:381, L:508 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Manual |
ΒΑΡΟΣ kg *5 | S:24, L:25 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | OHV |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Carburetor |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 1 |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 138 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 60.4 X 48 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW | 4.4 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 4,750-5.750 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Tiller |
CHOKE | Manual |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 0.7 |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Lit. | Integral 1.0 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Digital CDI |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 5A (Option) |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Bushing Type |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Manual Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 1.92:1 |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Above Prop Exhaust |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα) *6 Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων. |
6"-7" |
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF5A |
---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm | S:381, L:508 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Manual |
ΒΑΡΟΣ kg*5 | S:24, L:25 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | OHV |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Carburetor |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 1 |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 138 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 60.4 X 48 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW | 3.7 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 4.500-5,500 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Tiller |
CHOKE | Manual |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 0.7 |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Lit. | Integral 1.0 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Digital CDI |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 5A (Option) |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Bushing Type |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Manual Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 1.92:1 |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Above Prop Exhaust |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα)*6 Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων. |
6"-7" |
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF4A |
---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm | S:381, L:508 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Manual |
ΒΑΡΟΣ kg *1 | S:24, L:25 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | OHV |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Carburetor |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 1 |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 138 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 60.4 X 48 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW | 2.9 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 4.000-5.000 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Tiller |
CHOKE | Manual |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 0.7 |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Lit. | Integral 1.0 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Digital CDI |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 5A (Option) |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Bushing Type |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Manual Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 1.92:1 |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Above Prop Exhaust |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα) *2 Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων. |
6"-7" |
*5:Ξηρό βάρος:δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.
*6:Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.
Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον προμηθευτή σας.
Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
*Πληροφορίες κατασκευαστή